Diaris de Borneo, dia 3

Kun m’ha demanat d’asisir amb ell a classe, cosa que accepte ja que és el que volia fer. Dóna classes d’anglés i escriptura argumentativa. Vol que faça una introducció de mi i com d’important és viatjar i descobrir cultures.

La classe comença sempre amb una pregària, té igual quina religió sigues. El que no està permès és ser ateu.

A la 2a classe crea un joc per a proposar arguments (són 3h seguides per tant té molta llibertat didàctica en el temps). Hi ha màfia i habitants a un poblat. Els habitants no saben qui és mafiós i han d’acusar a altres i l’acusat ha de crear arguments per defensar-se, si no et maten. Jo sóc mafiós i sobrevisc fins el final, amb bons arguments, la resta de màfia mor i només 3 habitants (de 30) sobreviuen. És una increïble classe d’universitat!
També em conta que organitza excursions de cap de setmana amb els estudiants!! si mai em faig professor he de fer coses així i extendre-les. Em conta que als EEUU a ohaio feien això.

Poc més en el dia. A la vesprada anem al centre per jo consultar internet per decidir que fer en la vida i on viatjar. No estic segur, creuar Kalimantan o tornar a Malaysia. Kunto em digué ahir que demà hi haurà un eclipsi total al sud de Borneo. 14h de carretera segons google, una aventura d’autostop m’espera: D

Leave a Reply

