Diaris de Borneo, dia 11, pausa

Tot molt estrany, em diuen que a les 7 treballen però  són les 8 passades i estàn a casa. A les 8 m’envien a la platja altre cop on em diuen que a les 10 ens trobarem per dinar.

Jo vaig a la illeta de la badia, veig un parell de monos negres i llarga fina cua.

A les 10 Fina apareix amb l’uniforme i em diu que hi ha problemes amb els treballadors a l’oficina. Està amb la seua filla de 6 anys que per algún motiu que no m’explica no va a escola.

Llegisc l’article que Elena m’ha passat amb les reflexions d’un caminant al voltant del món. Alguns punts coincidisc, altres no cal donar la volta al món per descobrir-ho i altres pense l’oposat. He descobert que el millor del viatge és deixar que coses inesperades t’ocorreguen, i un excés de planificació et porta a perdre’te-les. El menjar és una cosa que ve a tu i no t’has de preocupar (sempre que hi haja humans). Si Google Maps (o Maps.me) funcionen bé en un area és que no has anat suficientment remot. Si gastes 11 parells de sabates, coneguent-me després del 2n hauria començat a caminar descalç. En tot cas és genial quan sents de més  gent boja que fan del món un lloc més interessat.

Esperem fins les 13h a que arribe la parella, Rossi. Mentrestant 2 amigues apareixen a les 11 passades. Per tant no puc complir els plans d’agafar el ferri hui.
Ella no treballa més en tot el dia! estrany.

Fina em conta que no està segura de la nova parella, cosa a entendre si el seu marit per 10 anys va morir fa un any.

Poc més per passar el dia. Ordene fotos, emails, em duen a una cascada, però és massa tard i hem de tornar sense arribar-hi

A la nit res, ni sopar, que no necessite però és estrany.

casa bona però calurosa (sostre de llanda)

Leave a Reply

