Diaris de Borneo, dia 20, família murut

M’alce i sobre les 7:30 i comence l’autostop. No funciona bé hui i camine per més de 30min. Però cal seguir la  regla 0 de l’autostop, no perdre mai l’esperança, el teu autostop arribarà.
El més inesperat transport para, un Mega trailer en meitat d’una carreetera estreta sense voreres i prou de trànsit. Amb ell creue 3 fronteres en 3h, coses de la història (Sarawak-Brunei, Brunei-Sarawak, Sarawat-Sabah).

No s’entenem on vuic que em pare, i l’acompanye fins un desguàs de maquinària i grues, mola! l’ajude a descarregar neumatics de camió.
Al final prou passat la bona intersecció
em para a altra.

El 2n cotxe que passa para, és un matrimoni indígena Murut i l’home parla bon anglès. Dinem on tenen cocodrils, tortugues gegants, peixos gegants i un porc senglar gegant acompanyat d’un mono (normal).

Parem a vore les vistes de les muntanyes plenes de selva, l’home bromeja que en 10 anys seran tot palmes d’oli… espere que realment siga una broma.

Es fan les 3:30 fins on m’han de parar i preocupats que no em passe res (queden 3h de sol) em diuen si vuic passar la nit amb ells. Després de meditar uns segons, seguint la regla 0, 1 i 2 accepte. Pot ser perc un dia però la curiositat mana.

Prova ser una bona decició. Em duen a casa els sogres, ningú parla anglès però aprofiten per actualitzar coses. Vaig al poble on visite els pares. Torne als sogres on jugue un triple pòquer estrany. Bon sopar (vore imstagram) i concurs de beguda d’arroç.

Bec massa, hi ha que fer iteracions on tots beuen en el seu torn. Una palleta marca el nivell que s’ha de veure i jo crec que ho entenc mal i vec 2 o 3 cops més del que toca. Després es reopmpli en aigua la gerra. Jo com sóc el 1r em toca alcohol menys diluït. Posen una 2a gerra per tant les iteracions es fan més comuns, no és bo i me’n vaig a dormir prou afectat. Tot i això ha estat una magnífica experiència 😀

Leave a Reply

