diaris de Borneo, dia 22, no massa

image

No massa en el día , decisions i falta d’informació em podrien haver dut a altre costat.

He de crear més regles, sobretot algunes que em permeten decidir en poc de temps i en llacunes d’informació considerables.

Nota l’autostop marítim s’està tancant, un vaixellet de càrrega necessita papers per a que jo hi puga accedir! La part positiva és que sí tinguera els papers m’agafarien. Tot i així la mar s’està tancant.

He creuat a Indonèsia, en un car ferri (25€, 3h) i m’ha hospedat un CS poc interactiu. De tawau a l’illa de Tarakan. El sopar estava bonisim però!

Leave a Reply

