Diari de Sulawesi, dia 1 vesprada i 2, comunitat

image

Després de deixar immigració  faig que  la policia em deixen a la uni del meu couchsurfing, ja que m’han fet perdre tant de temps.
En Fadel, el meu Couchsurfer, m’arreplega a la porta de la Uni.

la uni té 30anys.i és prou gran per a una ciutat de 300.000 habitants

Fadel parla un anglès quasi perfecte en accent de la costa est d’estats units que ha après  i perfeccinat assoles.

la uni te un aspecte prou progre i actiu com les de Kalimantan, la comunitat universitària ací deu ser molt activa.

No massa més, Adit, un altre Couchsurfer amic de Fadel sopa en s’nosaltres. Treballa a un banc però ha estudiat comunicació i arts. la feina del banc la fa només perquè paguen més i els seus pares li han dit de fer-la.

El més greu que em diu és que les companyes no et contracten sense experiència si tens més de 26 anys, per tant si no has treballat abans estàs barrat de tindre cap feina que necessite cert entrenament.

Al dia següent en Fadel m’ajuda a comprar un fusible per al adaptador, canviar diners i comprar un mapa de Sulawesi, mola!, tot i que és poc fiable, elsel rius pugen i baixen muntanyes.

Anem a un Carrefour a Indonèsia ! no m’ho esperava, prou com els normals, però té secció d’oli de palma, de sucre, d’snaks i un bar a dins, i està a un edifici de 4 plantes, i no en pla.

A migdia em reunisc en una que fa filologia anglesa i vol anar a l’estranya destinació d’Oregon a fer el doctorat.

A la nit anem a un centre d’arts on en múltiples pavellons la gent jove pot practicar dança, teatre, música, pintura… és impressionat com de culturalment ric açò  és!

Després anem a Sopar DOLÇOS!, sí dolços. Indonesis tenen un problema enorme en el tabac, però altre gran en el sucre. Sopem, creïlles en sirop de coco i sucre, xurros en salsa picant, truita de goninoled, i el més bo, platan fregit en xocolata fosa i formatge, bonisim! (be tenia xocolata so…).

I a dormir!

Leave a Reply

