Diari de Sulawesi, dia 4, vesprada, sota la pluja

image

M’entre m’acomiade el següent autoestop, una pickup amb una carrega que odie,  safates de poliestirè d’un sól ús, para i vaig amb les safates.

Parem a una xicoteta ciutat i la plutja comença, per no abandonar-me ja.

Seguint la regla 3 de l’autostop, no caminar sota la plutja, espere a baix un porxo i quan la pluja ja no és  torrencial, demane autostop. Una pickup furgona em para i per sort vaig a dins. La plutja que pensava de minuts és de kms.

Quan em para al següent poblet la pluja continua torrencial. Espere a un porxo on cap cotxe en para. Les dones  d’allà es fan moltes fotos amb mi.

La pluja disminuix molt i camine, però de cara al final del poble torna  a ploure molt.
Són les 6pm, 20min per a la posta de sol, i ja faig plans per on dormir. Cap cotxe em para en 20min i vaig a un xicotet restaurant on demane Gado-Gado.

Preocupats de que plou i és de nit, la dona del restaurant em convida a quedar-me a dormir, que demà ja continuaré el viatge. Seguint la llei del viatger accepte.

A més  la neta em prepara un postre gelat de gelatina, fruita i cacauets que em conviden! sense jo demanar res…

Després m’ajuden a assecar la roba i el mapa. Dutxa, un te, fotos amb els veïns i a dormir.

M’encanta com de bona és la gent en aquest món, també ka sort que tinc de ser viatger 🙂

Leave a Reply

