Diaris de Papua, dia 13, arqueologia de vaixells.

image

Faig el ronso i deixe passar l’oportunitat d’iniciar autostop de bon matí, no em motivava molt després de tot.

En tot cas torne als molls per confirmar dates i vore si trobe algún vaixell nou.

Tots en els que vaig parlar ahir ara em diuen que fins d’ací 3.dies o 4 no aniran, i un que ho havia de confirmar el capità, el capità no està. El blavet que em motivava molt, moooolt xulo, ara em diu que tardran 4 dies més  en anar…

Vaig al moll gran de containers i el que m’havia dit que el dissabte anava ja no està. I mire els ferris tot dinant i el que havia d’anar demà  a la nit està  cancel·lat. Oh well, són les 3 de la vesprada, demà  faré autostop.

Per sort no ha estat una perdua total de dia, al moll hi ha una flota de vaixells de pesca japos abandonats. Em dedique una bona estona a explorar-los. Essent en mig de tanta ferralla complexa i oxidada, que dóna fotos molt xules, em fa admirar la bellesa de la decadència de la construcció humana. Tot i això altre cop infraestructura malbaratada. Com a mínim ací no hi ha tripulació  dia i nit pagada per esperar, com a les decenes de ferris de transport.

Leave a Reply

