Diaris de Papua, dia 20, Meratus Ultima, 5a llei

5a llei del viatger solitari: Mai deixes d’explorar, encara que el que hi ha al davant pareix conegut i predictible, si té potencial sempre et sorprendrà. L’única excusa són factors de força major.

How can I share with the world all I’m getting?

Al matí done voltes per la ciutat de Serui, el vaixell ixir’a a la nit. El mercat de dia (diumenge) no t’e tant com ahir a la nit, però esta bé.

Done voltes per la resta del poble, res d’especial. La missa d’una mini església (pareix una casa) és molt animada, amb molta música i coreografia. Una parroquiana després de fer un monoleg canta a capela.

Torbe a la nau, Meratus Ultima (he anat en un Alken Prima i ara estic en un Ultima :). Ordene fotos. Pregunte si puc explorar i em diuen que s’i!

sóc com un xiquet en una caixa de bombons, no pot parar d’explorar els sabors 😀

a la nau de containers explore les grues, la sala de control, escale al lloc més alt, sala de màquines i del timó. molt xulo

vaig al Water Village, em trobe en senyals desconeguts i timbals de serp.

Bàsicament ara estic vivint els documentals que veia de xicotets, ampliat! Genial experiència.

Leave a Reply

